آخرین اخباراجتماعیفرهنگیمدیریتویژه

دیدار حجة الاسلام استقامت مسول دبیرخانه دائمی مبلغین اربعین کشور با مدیر موسسه حجة الاسلام وکیل‌پور

دیدار حجة الاسلام استقامت مسول دبیرخانه دائمی مبلغین اربعین کشور با مدیر موسسه حجة الاسلام وکیل‌پور

این دیدار در روز سه‌شنبه ۱۵مهر ۱۳۹۹ و به درخواست حجة الاسلام استقامت برگزار شد.
✅ حجة الاسلام استقامت در مورد وضعیت کنونی و فعالیت‌های در حال انجام موسسه و تغییراتی که در راس مجموعه صورت گرفته سئوالاتی پرسیدند.
ایشان فرمودند: به نظر می‌رسد یکی از راهبردها باید استفاده از ظرفیت‌های قدیمی باشد چرا که حضور این بزرگواران می‌تواند در پیشبرد موسسه به مدیریت کمک کنند.
هم‌چنین افزودند: درست است در گذشته و به ویژه در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی صورت گرفته ولی باید یک بازبینی جامع صورت بگیرد تا در پروژه‌های بعدی مورد توجه قرار گیرد.
❇️ در ادامه این جلسه حجة الاسلام وکیل‌پور مدیر موسسه از تلاش‌های جدی حجة الاسلام استقامت در تبلیغ اربعین مخصوصا با شرایط پیش‌آمده کمال تشکر را کردند و فرمودند: باید مبلغینی که در اربعین به کار گرفته می‌شوند در طول سال با ارتباط‌هائی که ستاد اربعین انجام می‌دهد مورد عنایت قرار بگیرند تا در زمان‌های مورد نیاز بشود از این بزرگواران استفاده حداکثری نمود.
حجة الاسلام وکیل‌پور فرمودند: ما بچه‌های انقلابی و ولائی باید هوای هم‌دیگر را بیشتر داشته باشیم و فقط در زمان فعالیت‌ها به‌هم سر نزنیم بلکه در مراحل مختلف زندگی هم‌دیگر و حتی مسائل معیشتی، هم‌دیگر را یاری کنیم.
✅ در این جلسه حجة الاسلام کلاته عضو شورای راهبردی موسسه هم حضور داشتند که در عملیات اربعین امسال از طرف موسسه با ستاد و شخص حجة الاسلام استقامت همکاری لازم را داشته باشند.

@amirebayan_ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا