ما در تولید محتوای تبلیغی منبر هنوز به نتیجهی مطلوبی نرسیدهایم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امیربیان به نقل از دبیرخانه جشنواره تبلیغی لقمان حکیم، حجتالاسلام سید حسین مؤمنی روز سهشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ در گفتوگو با خبرنگار جشنواره لقمان حکیم اظهار کرد: دستیابی به شبکهای هدفمند و با برنامه در رابطه با محتوای تبلیغی یکی از ضرورتهایی است که ما باید دنبال کنیم.
وی با اشاره به حرکتهایی که در عرصه تبلیغ و تولید محتوای تبلیغی صورت گرفته است افزود: ما در تولید محتوای تبلیغی منبر هنوز به نتیجهی مطلوبی نرسیدهایم و جشنواره لقمان حکیم میتواند با مشورت با بزرگان عرصهی تبلیغ و برنامهریزی و پشتکار جریانساز باشد.
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه تولید محتوای تبلیغی باید همراه با ذکر و توسل باشد، تصریح کرد: برخی از بزرگان، هنگام آمادهسازی منبر، حدیث را مقابل خود میگذاشتند و ذکر میگفتند.
وی با اشاره به ضرورت نگاه علمی به تبلیغ گفت: منبری باید مجتهد باشد و افرادی که میخواهند تبلیغ دین کنند به فکر اجتهاد باشند و برای آن تلاش کنند.
ایشان افزود: ورود و خروج به بحث در موضوعات دینی و تحلیل درست روایات را طلبه در درس خارج میآموزد. متاسفانه گاهی دیده میشود که برخی افراد وقتی به سمت تبلیغ میروند از درس و بحث دور میشوند و گمان میکنند دروس حوزه برای تبلیغ نیاز نیست در حالیکه اساتید تبلیغ مجتهد بودند کسانی مانند آیتالله سبحانی، آیتالله مکارم، آیتالله وحید خراسانی و دیگران.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبری صادر شده است، گفت: مبلغین باید اهداف و دغدغههایی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیان کردهاند به گوش مردم برسانند.
انتهای پیام/