آخرین اخبارمعاونت آموزش

دهمین اردوی آموزشی امیربیان آغاز به کار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امیربیان، دهمین اردوی آموزشی امیر بیان در مرکز تخصصی تبلیغ آغاز به کار کرد.

این اردو در تاریخ 9 تیرآغاز و 25 تیرماه پایان می یابد.

افتتاحیه در روز 9 تیر ما با سخنرانی حجت الإسلام برادران استاد روش سخنرانی دینی برگزار شد.

در این اردو به طور متوسط 240 نفر متعلم حضور دارند و برای برگزاری این اردو 7 استاد، 25 استادیار، 5 نفر کادر آموزشی، 3 نفر کادر فرهنگی و 4 نفر کادر تدارکات مشارکت دارند.

حجت الاسلام حلاجی در این باره گفت: متعلمین این دوره شامل دو گروه می باشند، متعلمین دوره نهم که دومین اردوی آنها است سه فصل مهم فنون جذابیت، سخنرانی شاد و تولید سخنرانی موضوع محور را می گذرانند و تعداد این افراد حدود 80 نفر می باشد.

گروه دوم متعلمین دوره دهم این مؤسسه است که بالغ بر 160 نفر هستند و در دو گروه مختلف سه فصل ذکر مصیبت، فصل اجراء و مطالعه تبلیغی را می گذرانند.

این اردو هر روز از ساعت 7 صبح آغاز و تا ساعت 8 شب به پایان می رسد که به طور متوسط روزانه 8 ساعت فعالیت آموزشی انجام می شود، این فعالیت آموزشی شامل 3 ساعت کلاس و 5 ساعت کارگاه آموزشی است.

در خلال برنامه های اردو، برنامه های فرهنگی متنوعی اعم از برنامه های توسل، زیارت امین الله، برنامه های ورزشی و تفریحی هم برگزار می شود.

اختتامیه این اردو روز سه شنبه 25 تیر ماه در حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) برگزار خواهد شد.

او نیز گفت: نکته ی قابل ذکر این است که، نوع برگزاری و برنامه ریزی این اردو تغییراتی داشته است، با توجه به سال های گذشته متعلمین را به گروه های 80 نفره تقسیم کرده ایم و تعداد کلاس ها و کارگاه را کمتر کردیم تا بار آموزشی بهتر بشود.

نکته بعدی این است که، برای اولین بار فصل اجراء سخنرانی توسط دوستان پژوهش برنامه ریزی و کار پژوهشی آن انجام شده و به مرحله ی تدریس رسیده است که در این دوره برای بار اول تدریس شد؛ در واقع کلاس یک ساعته ما تبدیل شد به 20ساعت آموزشی و این بر اثر زحمات و تلاش هایی است که دوستان معاونت پژوهش در سال گذشته کشیده اند و این تلاش باید باز هم ادامه پیدا کند تا کتاب آموزشی آن تا یکسال آینده به مرحله چاپ برسد.

معاون آموزش مؤسسه امیربیان گفت: شاید اولین اردوی آموزشی امیربیان هم ده سال پیش در مرکز تخصصی تبلیغ برگزار شد و امسال نیز بعد از 10 سال، با توجه به برنامه ها و با توجه به شرایط و امکانات مورد نیاز، در همانجایی برگزار شد که اولین اردوی آموزشی امیربیان در آن برگزار شد.

در پایان از معاونت تبلیغ حوزه علمیه حجت الاسلام نبوی و مدیر و مسئول تربیت راهنما حجت الاسلام مقیسه که با مؤسسه امیربیان همکاری و پدرانه با ما تعامل داشتند و فضا را در اختیار ما قرار دادند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا