آخرین اخبارشبکه هالرستان

حجت الاسلام علی ابراهیمی مدیر شعبه لرستان درگذشت + پیام تسلیت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امیربیان، حجت الاسلام علی ابراهیمی مدیر مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان شعبه لرستان بیست و سوم اسفندماه بر اثر سانحه رانندگی در محور قم – اراک درگذشت.

عروج همسنگر عزیزمان روحانی مجاهد و انقلابی حجت الاسلام علی ابراهیمی که حدود 10 سال از عمرشان را در موسسه که حدود 5 سال بعنوان مدیر و مدرس شعبه لرستان امیربیان بودند، به پیشگاه حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، دوستان، نزدیکان و خانواده محترم این مرحوم تسلیت عرض می نماییم و برایشان صبر جزیل خواستاریم، همچنین ایشان بعنوان خادم اهل‌ بیت(علیه السلام) و شهدا در موکب‌های اربعین حسینی و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نیز رسالت حوزوی و تبلیغی خود را برای اشاعه فرهنگ اهل‌ بیت(علیه السلام) و سیره شهدا انجام داد‌ند.

همچنین به مناسبت بزرگداشت این روحانی مجاهد مراسمی با عنوان سومین روز درگذشت، در حسینیه شهدا صفائیه از ساعت 15:30 الی 17:30 برگزار می‌گردد.

سخنران این مراسم استاد حجت الاسلام سید حسین مومنی می‌باشند

از تمام عزیزان دعوت بعمل می آید تا با شرکت در این مراسم روح این مرحوم را شاد و تسلی خاطر بازماندگان بویژه همسنگران ایشان را فراهم نمائید

این مجلس از طرف موسسه امیربیان با همکاری سازمان تبلیغات استان قم و تشکل فراگیرتبلیغ گروهی طلاب برگزار می گردد.

روابط عمومی موسسه امیربیان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا