آخرین اخبار

گردهمایی مبلغان انقلاب اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی امیربیان، گردهمایی مبلغان انقلاب اسلامی با موضوع ۴۰ سال ایستادگی اقتدار و پیشرفت دیشب در اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، مدیر موسسه تخصصی امیربیان و تعداد کثیری از مبلغان انقلاب اسلامی که بالغ بر 80 نفر از شرکت کنندگان را مبلغین موسسه امیربیان تشکیل می دادند حضور داشتند.

پس از قرائت قرآن و پخش کلیپی پیرامون صحنه ذهنی واهی محمد بن سلمان و خائنین به دین مبین اسلام، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان به ایراد سخنانی درباره لزوم ایجاد ادبیات توصیفی در حوزه های علمیه، شناسایی مصادیق طاغوت در زمان حال و ضرورت گرایش شعرا به مفاهیم مقتدرانه پرداخت.

گفتنی‌است: علی رغم اتحاد دشمنان جمهوری اسلامی و حمایت سعودی‌ها از آنان، انقلاب اسلامی امروز به ۴۰ سالگی خود رسیده و این گردهمایی نیز به همین مناسبت برگزار شد.

در پایان نیز سایت محتوائی تشکل فراگیر جهت گروه های تبلیغی و همچنین استفاده مبلغان عزیز به دست استاد پناهیان رونمائی گردید.

لازم به ذکر است که این گردهمائی به همت سازمان تبلیغات، تشکّل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب و برخی از گروه های تبلیغی بویژه موسسه تخصصی امیربیان برگزار گردید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا