آخرین اخباراقتصادیسیاسیویژه

آمریکا می خواهد کدخداگری در ایران تبدیل به ارزش شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه امیر بیان، دکتر داریوش سجادی کارشناس سیاسی مقیم آمریکا، بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ مبلغان استان قم که با عنوان «فجر فاطمی» و با موضوع «آسیب شناسی اصلاح طلبی و اصولگرایی» در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد، با بیان اینکه در فتنه ۸۸ از منطق غربی ها و اهورا و اهریمن برای مقابله با ارزش های دینی استفاده کردند، افزود: این منطق در دورن خود، شیطان بزرگ را داشت و همه مبانی را از آنجا گرفت؛ این منطق در درون خود منطق داروین را دارد و نیز برگرفته از تفکر الحادی و شیطانی است.

وی با بیان اینکه برجام میوه فتنه ۸۸ بود که از سوی غربی ها تحمیل کشور شد، گفت: آمریکا در فتنه ۸۸ متوجه شد که می تواند ایران را در مسائلی مانند تحریم اقتصادی تحت عنوان برجام تحت فشار قرار دهد.

کارشناس مسائل سیاسی مقیم آمریکا عنوان کرد: آمریکا برای به زانو درآوردن جماهیر شوروی و ونزوئلا همین برنامه تحریم اقتصادی و کانالیزه کردن مباحث اقتصادی را اجرا کرد و موفق شد.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که نظام جمهوری اسلامی هم تحت فشار، تحریم اقتصادی و کانالیزه کردن مباحث اقتصادی می باشد؛ اگر چه این قضیه از ابتدای پیروزی انقلاب از سوی دشمن شروع شد، ولی الان شاهد به نتیجه رسیدن این برنامه تحت عنوان برجام هستیم.

سجادی گفت: در زمان امام راحل، تعهد و عشق مردم مستضعف و توده مردم فقیر به ولایت و پیروی از ولایت فقیه، جلوی این نفوذ را گرفت و دشمن به خوبی این مسئله را فهمید و در فتنه های جدید روی توده فقیر در بحث معیشت و اقتصاد برنامه ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکا در بحث برجام حاضر به امتیاز دادن به ایران نبود، گفت: از اول هم قرار نبود آمریکا در بحث برجام به ایران امتیاز بدهد، چون از اول انقلاب، این ایران بود که هیمنه آمریکا را با تسخیر لانه جاسوسی درهم شکسته بود و این دشمن کهنه کار، آمده بود تا این هیمنه را دوباره با عَلم کردن افرادی به عنوان منجی و سایر مسائل به پایان برساند.

این کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه بزرگترین جرم جمهوری اسلامی در طی این ۳۸ سال، این بوده که نخواسته تن به کدخداگری آمریکایی ها دهد گفت: آمریکا دنبال این است کدخداگری از سوی ایران تبدیل به ارزش شود.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران در مبانی خود بر اساس اقتصاد به وجود نیامده که با تزلزل اقتصادی از بین برود اظهار داشت: مهمترین عنصر انقلاب امام راحل، تکیه بر مبانی اخلاقی و ارزشی بوده و نمونه آن شهید حججی و سردار سیلمانی است که تربیت شده مکتب و اندیشه انقلابی امام راحل می باشند.

سجادی بابیان اینکه اپوزسیون خارج کشور هیچ مبانی فکری ندارند و چون در اجتماع آمریکا نتوانسته اند جایی پیدا کنند به مسائل سیاسی و دلقک بازی روی آوردند افزود: این افراد هیچ گونه جایگاهی در خارج کشور ندارند و تنها دلقک برای نشان دادن خود می باشند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ۷۰درصد دستگیرشدگان حوادث اخیر کشور، جوانان زیر ۲۳ سال بودند که گرفتار انواع آسیب های اجتماعی و معیشتی و بحران ازداوج شده، افزود: این نوع افراد می توانند سرباز پیاده و مفیدی برای دشمن باشند و هر موقع به صورت باروت در بیایند.

سجادی با بیان اینکه فتنه اخیر نشأت گرفته از بحران معیشت بود و این فرجامی بود که ازطریق برجام ایجاد شد، عنوان کرد: متأسفانه دولت نمی تواند مشکلات جامعه را در مسائل مختلف اقتصادی حل کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ترامپ پدیده ریاست جمهوری آمریکا بود و با تکیه بر گسل درون این کشور و شعارهای عوام فریبانه از دو حزب آمریکا رأی گرفت، گفت: ترامپ وقتی وارد کاخ سفید شد، ایران هراسی را رقم زد و کاری کرد که همه احزاب داخل و خارج، علیه ایران و نظام اسلامی هم دست شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا